top of page

Verzenddingsbeleid

1. VERWERKINGSTIJD VAN DE ZENDING

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt.

Helaas worden er geen zendingen gedaan in het weekend of op feestdagen.

Als wij uw bestelling niet binnen 2 werkdagen kunnen verwerken, zullen wij per e-mail contact met u opnemen en aangeven wanneer wij de bestelling wel kunnen verwerken.

2. VERZENDKOSTEN EN GESCHATTE VERZENDTIJD

De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven tijdens het afrekenen. De verzendkosten zijn afhankelijk van uw geografische locatie.

Wij streven ernaar al onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen te leveren.

Duurt het onverhoopt langer dan we hebben beloofd? Dan laten we u dat zo snel mogelijk weten.

3. BEVESTIGING VAN VERZENDING EN VOLGEN VAN BESTELLING

Na uw aankoop ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra wij uw pakket hebben klaargemaakt, ontvangt u ook een e-mail met de tracking-informatie van uw pakket. Op deze manier kunt u uw bestelling te allen tijde volgen.

4. DOUANEKOSTEN EN BELASTINGEN

Wave is niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten of belastingen die van toepassing zijn op uw bestelling. Alle kosten opgelegd tijdens of na de verzendingen zijn ten laste van de klant (zoals tolgelden, rechten, belastingen,...).

5. SCHADE

Wave is niet aansprakelijk voor producten die tijdens de verzending beschadigd raken of verloren gaan. Wij zullen samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Als u uw pakket beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met de koeriersdienst of onze klantenservice om een klacht in te dienen. Gelieve de volledige verpakking en de beschadigde goederen te bewaren indien u een klacht indient.

6. TERUGBETALINGEN

Alle producten die u via de Website hebt besteld en die ongeopend, onbeschadigd en ongebruikt zijn, kunnen in aanmerking komen voor terugbetaling. De verpakking moet in originele staat zijn.

7. GEEFT

Indien van toepassing kunnen artikelen die op de Website zijn gekocht binnen 30 dagen na de eerste leveringsdag worden geretourneerd en in aanmerking komen voor een tegoedbon.

Neem contact met ons op via info@wavecosmetics.be voordat u een product terugstuurt voor een retourzending of een vervanging. Vergeet niet de juiste hoeveelheid informatie te geven zodat wij het probleem kunnen begrijpen. Voeg ook uw aankooporder of aankoop-ID toe, zodat we uw bestelling gemakkelijk kunnen terugvinden en u zo snel mogelijk kunnen helpen.

Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:

Qallo NV, Prins Boudewijnlaan 7 B04, 2550 Kontich, België

De initiële verzendkosten worden niet terugbetaald. De verzendkosten voor retourzendingen en omruilingen zijn voor rekening van de klant. Bespreek met ons team hoe u het product of de producten efficiënt naar ons kunt terugsturen.

bottom of page